duminică, 6 ianuarie 2013

Metin2 - Ghid razboi intre regate



In prima faza, razboiul va fi anuntat de catre organizatori timp in care cei doritori sa participe se vor indrepta spre Administratorul luptelor, se va da un click pe el si vom avea de ales din 3 optiuni, vom selecta optiunea cu titlul Lupta Regatelor. Dupa selectarea optiunii caracterul va fi teleportat intr-o harta asemanatoare cu Muntele Sohan sau Tara de foc, ajunsi intr-una din cele 2 harti va trebui sa  recem printr-o mare de monstri specifici hartii in care am fost teleportati(daca va fi tara de foc vom  vea monstrii din tara de foc, daca va fi muntele sohan vom avea monstrii din muntele sohan) dupa putin chin provocat de marea de monstri vom ajunge si in capatul hartii unde vom gasi un sef conform hartii, pentru Tara de foc vom avea Fantoma tigru galben, pentru muntele sohan vom avea 9 cozi.Bineinteles ne vom lupta cu acel sef si omorandu-l ne va da o cheie, cu acea cheie vom deschide sigiliul existent in capatul hartii unde dealtfel am omorat si seful pentru a fi teleportati spre stagiul urmator al luptei.Aici ne vom intalni toate cele 3 regate Shinsoo,Chunjo si Jinno si ne vom lupta ca si la un razboi intre bresle,primele 2 regate care vor ajunge la un anumit numar de puncte vor continua lupta in timp ce locul 3 va fi teleportat automat in map 1,din cele 2 regate ramase in lupta castigatorul va fi cel ce va ajunge primul la un anumit numar de puncte sau dupa caz cel ce va omori primul un sef ales de catre organizatori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu